themeletor: a frame from dinosaur comics - t-rex with speech text "take boat" (take boat)
[personal profile] themeletor

lol mychem. for a crash course in some wacky shit and album-hype shenanigans, check out my chemical romance's youtube page.

here's some stuff i think i figured out from twitter. whatever, it was more interesting than sleeping okay?

(nb: there are a small handful of other people who are trying to get in on the whole killjoy funtimes, twitter-rp-style (which, conceptually, HOW FUN IS THAT?; unfortunately a lot of them are kind of dumb) but i think these are all the legit ones. or at least the ones who are pulling off a really fun game of fakeworld twitter and i'm enjoying the fuck out of their antics.)

KEEP IN MIND THIS COULD ALL BE COMPLETE BULLSHIT.

Benjamin Cyanide (benjamincyanide) - youtube video dj, general morale stabilizer & man-about-the-waves. JNPK ((i am currently using his youtube links as a best-playlist-ever engine. WHAT, SHAMELESS? MAYBE.))

Dr Death Defying (drdeathdefying) - Dr Death Defying. you know him from the video. WKIL.

*Codename Monroe/Z3D (zonesforddd) - zonerunner for Dr Death Defying, presumably finding clear air for WKIL, among other things. fuckin' draculoids. just caught up with the bubblegum syndicate, zone 2.

*Sharky Fandango (sharky_fandango) and Fang Fandango (dynamic_fang) - the bubblegum syndicate. just picked up zonesforddd in zone 2.

*Frequency Monkey (freq_monkey) - apparent bubblegum syndicate cohort; tech mojo.

*Falcon3D (falcon3d) - just showed up today, then apparently got the shit blown out of him in zone 6 (stuck in a dust storm). currently offline.

NewsAGoGo (newsagogo) - news from the zones.

Agent Cherri Cola (agentcherricola) - i don't even know but (s)he's jacked all to shit. zone reporter for NewsAGoGo.

Hot Chimp (djhotchimp) - launched last night (NewsAGoGo tweets: "Activating @DJHotChimp"), one tweet only thus far.

Tommy Chow Mein (tommychowmein) - he sells shit to people. he appears to have sold the killjoys their americanspidermobile.

Party Poison (partypoison) - look at that fucking twitter page and try to tell me that's not suspicious. GO ON, TRY. YEAH, TRY HARDER. YEAH.

i am pretending that i have applied some actual deductive reasoning to this shit, but ultimately it is the internet. so. PLEASE CONTRIBUTE IF YOU'VE DISCOVERED ANYTHING FABULOUS. SHARE YOUR WILD THEORIES. IDEK, I FEEL SO ALONE AND INSANE BUT THIS IS FUCKING FUN. BRAINSTORM WITH ME, DARLINGS.

(for those of you who know me on twitter, all these can be found on my public list "weaponry". for those of you who don't know me on twitter, why the hell not? @meletor.)

ETA: * = PRETTY MUCH PEOPLE RP-ING ON TWITTER, BUT THE SHENANIGANS ARE PRETTY FUN TO WATCH. ALSO THIS WORLD IS A BLAST SO REALLY I DON'T BLAME THEM. :D

(no subject)

Date: 2010-09-19 01:04 pm (UTC)
were_duck: Ellen Ripley from Alien looking pensively to the right in her space helmet (Good Luck Helmet)
From: [personal profile] were_duck
I love you soooooo much. Will contribute And signal boost when I get back to my actual computer!

Profile

themeletor: close-up of a cupcake in the grass against a blue sky (Default)
i'm cooking the veggies and valuing myself!

December 2011

S M T W T F S
    123
45678910
11121314151617
18 192021222324
25262728293031

Most Popular Tags

Page Summary

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jun. 24th, 2017 10:15 am
Powered by Dreamwidth Studios